if you ever need selfvalidation just meet me in the alley by the railway station


Sen vi hördes sist har jag tagit blodprov helt själv trots att blod inte är min bästa grej riktigt, spelat ännu mer backgammon på string med Morgan, bevittnat skyfall (fint ord ju!), cyklat fram och tillbaka mellan Enskede och Hammarby Sjöstad och tittat på så himla bra grejer på svtplay, typ Hitlers hemliga anläggningar, Världens undergång och Vetenskapens värld om miljön. Hahahaha åh...

 

Idag gick jag upp redan klockan åtta, så himla värt. Fast regnet förstör planerna om picknick i Hagaparken, det får bli någon annan dag. Jag är på ett så himla rensa skrivbordet och garderoben och förådethumör så det får väl bli dagens projekt efter att träna. Och där gick gränsen för hur ocool man får vara i ett och samma blogginlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0