alice sjutton år (eller aska, amy winehouse och araber)

I lördags åt jag och Morgan middag hemma hos Alice med henne och Guido. Hon har finaste lägenheten och vi lyssnade på hiphop, lockade håret och peppade kvällen.

Alice fyllde ju sjutton i tisdags och det måste firas med många kompisar i en liten lägenhet.

 

Alla var utklädda till något på a, här är en agent, Alice i underlandet och andromeda-galaxen. (Jag, Morgan och Guido var tråkigast och var american apparel, astung samt Alice pojkvän...)

Krisoffer var Amy Winehouse. Bästa. Annars fanns det två araber, en aristokrat, afrodite, avig, Audry Hepburn, en amerikan, aska, en anarkist osv osv. Jag tog av någon anledning bara kort på samma få personer hela tiden och det var ju trist. Och som vanligt inga kort på mig själv, men det blir ju gärna så när man själv håller i kameran.

Vi lekte jag har aldrig och sjöng jamåhonleva och vaktade på toaletten och blev bländade av Alice blinkande lampa hon fick i present. Himla bra kväll trots att den slutade lite abrupt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0