de jävla råddjursbenen

Och jag vet inte men jag sitter bara och drabbas av allting och tyngs och viks och alldeles innerst är det så tragiskt onödigt men jag bara drabbas och kan aldrig bryta mönster. Så jag distraherar mig med labbrapporter träning spanskläxor städning vad som helst som kan leda bort. Tittar på The Wire för där finns nästan inga av de råddjursben som sparkar mot ögonen sparkar sparkar sparkar mot magen svagheten ångesten och det här kanske är för mycket. Jag har simning på onsdag med skolan och allting talar emot.


Kommentarer
Postat av: ebba

allting kommer bli bra tillslut, allting kommer faktiskt ordna sig!

2012-04-22 @ 20:28:22
Postat av: Anonym

Du är bättre än det där och du kommer nog kunna bryta mönster. Du måste inse hur himla vacker du är

2012-04-22 @ 21:01:42
Postat av: Anonym

du är så himla fin och bra!!!!!

2012-04-22 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0