en helg genom telefonen

Då jag inte orkat släpa på kameran i helgen får ni ta en titt genom min telefon. Efter skolan fikade jag med Helena och Elina på Kaffe, de är mina klokaste vänner. Provade likadana byxor!

Sen åt vi falafel med Morgan Guido Gabriel och Kalle och Helena berättade pinsamma underkläds-historier.

Fint gäng.

Sen åkte vi hem till Helena, drack lite öl och spelade biljard. Det är en värd fredagssyssla.

 

Jag och Elina sov hos Helena och pratade pratade pratade. Finaste finosar.

Resten av lördagen var jag med Morgan, promenerade och gosade och gjorde inget särskilt och det var så himla välbehövt.

 

Och idag träffade jag äntligen min Dina och köpte murgröna. Fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0