i just want to be seen / in the back of your car

Igår var en fin dag & jag mest städade skrev dagbok var med min lillasyster och lagade god mat. På kvällen träffade jag Sonja och drack öl på Wollmars och delade hemligheter. Hugo Ossian & Isak kom också!

Vi åkte med dem & Klara E & Ville & alla boysen till en skog vid Högdalen där Filippa spelade på ett open air. Det var fett & de hade gjort så fint med tända ljus & lyktor i träden, tält man kunde hänga i bland granarna och ett danstält! Vi skickade farliga sms & dansade, snubblade i högt gräs & kramades. Puss nu ska jag på bio med Morgan och hans familj 


Kommentarer
Postat av: sonja

så bra kväll. hugo är så lik ville på den andra bilden!!

2012-08-26 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0