en uppdatering

Hej jag är på Gotland sen i tisdags och planerar att stanna en vecka. Här promenerar jag, målar om fönster, äter smultron & rödbetor, tränar, rensar ogräs i morotslandet, läser brott & straff & lyssnar på mängder av P1&P3 dokumentär. Det är skönt att vara ensam fast det är ett skämt att umgås med min familj, varenda mening blir till ett bråk/klagomål/tjat/ifrågasättande och jag & pappa tar varenda mili-tillfälle att vara arga och skrika på varandra. Åh gud. Längtar efter Morgan på kvällarna fast det är lättare att vara ensam här än i stan, i stort är det mest skönt att få en vecka för sig själv.
blogg.se krånglar och jag kan inte ladda upp bilder, därför har det varit lite tyst här (samt att internet på Gotland är som det är). Så ni får se bilder från hemma hos Helena & så när jag kommit hem. Hoppas ni har det bra, nu ska jag lägga mig och läsa och somna tidigt medan kattungen biter i mina tår & gör kullerbyttor i sängen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kattungen? Har ni behållit en av dem?

2012-07-12 @ 23:39:51
Postat av: klara h

haha åh det är fint att ni håller koll. den ena kattungen (fluff) har vi sållt och familjen som ska köpa steffe kommer på söndag och hämtar henne!

2012-07-13 @ 08:57:00
URL: http://selfvalidation.blogg.se
Postat av: Helena

Känns så himla deppigt att jag inte hunnit se kattungarna! Åh! Men får knarka dina bilder på dem<333

2012-07-17 @ 15:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0