gotland

 

Nu är vi tillbaka i Enskede med fungerande  internet och ett halvfärdigt kök. Lite så här har det sett ut på Gotland, har plockat så mycket bär & kokat sylt, promenerat & sprungit mer än mina benhinnor klarar av (jag klarade att springa en mil med mamma!) och så har jag läst halva brott & straff som är dödsbra och lyssnat på dokumentärer medan jag målat fönster.

Jag älskar att vara där och förstår inte hur jag skulle klara mig utan bären & kvällssolen & bilresorna till Hemse & trädgårdslandet & middagarna i lusthuset & äppelträden & kvällscykelturer för att plocka blommor i vägrenen. Bävar inför tanken på vem som ska få ta över huset av mig & min syster. Och i morgon fyller jag arton!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Galet fina bilder! De brända tonerna i fälten och krusbärsbilderna....

2012-07-19 @ 11:17:33
Postat av: Helena

Åh finfinfint!

2012-07-19 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0