söndag & måndag

Igår var en konstig dag som blev bra. Var så obeskrivligt trött & förmådde mig bara att ligga på soffan och läsa och lyssna på norrmän på radion i några timmar efter frukost. Sen blev jag ledsen & grät i telefon med Morgan men sen blev jag pigg och tränade och sen blev jag ännu gladare för Sara kom hem till mig för att äta födelsedagsmiddagsrester och berätta om vad hon har haft för sig i Usa i tre veckor!

När Moa slutat jobba träffade vi henne och drack öl på Wollmars och pratade & kramades & berättade lite för privata historier & gud vad de är bra. 

Jag var glad & suddig på Mariatorget och missade nästan nattbussen hem. 

Idag åkte jag hem till min nästan-mormor och drack te i hennes kök och pratade i flera timmar om alla jobb hon haft och saker som hänt när hon var flygvärdinna och sånt. Är så glad att hon finns. Sen åt jag världens bästa lunch hemma bestående av grillad aubergine hummus kronärtskocka tabbouli & en halv avokado. Nu ska jag träna & sen träffa Dina. Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0