jag levde lycklig här med dig och mina katter

Igår slutade jag tvåan och mina fina betyg ligger i ett kuvert i väskan och det är så ofattbart skönt att vara ledig från allt. Efter en lam avslutning gick vi hem till min kära pojkvän med några kompisar och Morgan klippte Miltons hår säkert över en decimeter, ni skulle sett!

När Södras treor sprang ut lyste solen och skolgården var fylld till bredden med plakat och vänner. Och Hans Ytterberg slängde syrener från lärarrummet <3

Jag Morgan Milton Gabriel Guido och Dina gick till v ä r l d e n s bästa mataffär Aubergine och köpte nygräddade filodegsknyten. Allvarligt talat skulle jag kunna spendera alla mina pengar där, de har ofattbart mycket frukt grönsaker nötter oliver bönor röror torkad frukt och glasburkar med okänt innehåll av turkiskt ursprung. Köpte världens största kronärtskocka, rädisor och sjukt goda nektariner <3<3<3 Blir typ tårögd. Sen åt vi på Nytorget och blev anfallna av gråsparvar.

Framåt kvällen var jag bjuden på Saras mottagning och de hade gjort så fint med mini-saror i maten, som för övrigt var himmelsk. Vi försökte tyda meddelanden skrivna i mössan och Sara hade en helt fantastisk klänning. Snart tar mina superlativ slut.

Vi blev fulla på gratis vin, lyssnade på fina tal, berättade om utbytesresan och våra fina spanjorer, hetsade upp oss över onödiga självpåkomna yrken, öppnade presenter och på övre bilden är Benjamin, Anton och Carl. Så himla himla bra mottagning var det.

Sen hamnade jag på Långholmen med kanske hälften av Södras tvåor och vi drack mer öl, hoppade från träd och hånglade till de bästa versionerna av Trubbel om och om igen.

Och så lyssnade vi på John Coltrane och hånglade i väntan på nattbussen hem och det blev aldrig helt mörkt. Så hemskt bra kväll.


Kommentarer
Postat av: aron

är det ANTON JORDÅS?

2012-06-13 @ 15:39:26
Postat av: klara h

hahaha ja hurså?

2012-06-13 @ 16:46:58
URL: http://selfavlidation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0