dina morgan harry sigge elis


Igår var jag med Dina från eftermiddagen till natten, promenerade till konsum, lagade vår paradrätt, sydde igen fickan i hennes jacka och pratade om allt som tynger, vände och vred på alla frågor och tänkte oss hur det skulle vara att flytta ut i den där lägenheten vi två. Bästa vän. Kramades hejdå på tvärbanestationen och konstaterade att vi pratat oavbrutet i åtta timmar.



Idag lyssnade jag på Medierna och läste DN hela förmiddagen, tränade och träffade Morgan. Vi promenerade på söder och försökte plugga på café amsterdam, förstår inte att vi inte har hittat det fiket tidigare, har på känn att vi kommer tillbringa många timmar där i vår.

Nu är jag barnvakt åt mina tre systersöner, har hejat på Danny, fyllt på saftglasen oräkneliga gånger, borstat tänder och pussat godnatt. Världens bästa killar är de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0