mariatorget, st.paulsgatan, ängbyplan

Efter min sista lektion träffade jag Filippa Matilda Julia Klara och satt i solen på Mariatorget. Köpte ett par så fina svarta jeansshorts också, ni får se någon dag! Dina och Rufus kom förbi också, ingen av dem fångade jag på bild desvärre.

Hängde på Morgans balkong sen med honom Guido och Milton, pratade om kryssningar och Berklee och det var otroligt varmt.

På kvällen hade Helena trädgårdshäng och vi drack öl med vänner från Södra.

Pratade om longboards med Denise, blir bara mer och mer taggad på att köpa en!!

Ännu lite senare träffade jag ett gäng fulla killar på St.Paulsgatan. De hade hängt i vitan och spelat trumpet på skolgården, musikare har lite svårt att gå från skolan ni vet. Och i morse åt jag Morgan och Guido frukost på balkongen. Så mysigt fint bra dygn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0