ibland; fuck you hela världen

gråsparvar
mina påslakan, jag pekar finger åt dem ibland för det är lättare så
74an
när jag tror att min katt ligger i min säng för att göra mig sällskap men biter mig när jag klappar honom
huvudet mot en annans axel
belle & sebastian
mina gosedjur
gamla mail i inkorgen från vandrarhem och hotell i paris och italien
högstadiedagböcker
pappas frågor om jag fortfarande vill flytta hemifrån och att jag i så fall måste börja leta på riktigt nu
film på bio 
mina kjolar från nian
de två blåa och rosa tekopparna som hånar mig från köksskåpet
destinys child
min svensklärare Hans som frågar hur jag mår
frukostkaffe
november jävla helvete tar inte slut så Greta kramar mig i rulltrappan och jag gråter i hennes fuskpäls och packar upp flyttkartonger i Moas nya lägenhet

Kommentarer
Postat av: sonja

älskar dig och i feel ya. allting i hela världen påminner om det. fuck you världen fuck you

2012-11-09 @ 20:00:39
URL: http://jasonjonas.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0