wouldn't you love somebody to love

Bra saker som hänt i helgen; jag och mamma har varit hemma själva och pratat om saker som hände för länge sen men som fortfarande är mina på riktigt
Har fått gråta mot Moas axel så länge jag velat
Varit på höstfest hos Dina i fredags och stannat längst av alla med Moa och trillat hem (bokstavligen talat) med henne framåt fyra

Andra bra saker; bakade lussebullar med mamma igår och tittade på Så mycket bättre i min pyjamas innan jag yoloade och svidade om för att ta mig ut till Lidingö på andra sidan stan och hemmafest nr. 2, nu med tema 1965-1969. Felix var högerregeln, vi dansade till Jeffersson Airplane och det var skönt att få kramar och snälla ord. 
Idag är stora tyska-pluggar-dagen och jag vet inte om det är en bra sak eller inte. Hej då på er alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0