ge mig en chans att drömma om ibland


Lite så här har min vecka varit. Ringde mamma i tisdags och grät och bad henne gå på bio med mig så jag slapp vara hemma själv, vi såg Äta sova dö som var en väldigt öm och fin skildring. 


Fikade med Elina på Kaffe i onsdags, tränade och åkte hem till Dina på kvällen. Drack te, sorterade tvätt och lättade hjärtat. 


Igår var det torsdag, jag pluggade från åtta på morgonen till sex på kvällen med avbrott för lunch ungefär. Hade ömma fingrar hela kvällen efter att ha skrivit spanska och tyskaprov och hållitt för hårt i pennan :-(
Träffade i alla fall Sara på kvällen, det äger att ha äldre vänner som jobbar heltid för då har de massa pengar och vill bjuda på öl på Wollmars. Mitt favoritpar Felicia och Oskar kom och drack vin och vi pratade om namn (Olof Optimus) och religion och yolo. Och idag är jag ledig! Trevlig helg kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0