latin lover

 
Kolla nu har vårt kärleksbarn till tidning fått en egen facebook-sida, jag måste ju få visa upp den. Ser så enormt mycket fram emot allt som har med Latin Lover att göra, ägnar mina kvällar och raster åt att fnula på ledare och knåpa på recensioner, pratar med folk som kan illustrera och försöker samordna som om det gällde livet. Har redan gjort mina första intervjuer tillsammans med Moa, det blev så bra! 
Vi är alltså några vänner & skolkompisar som har som projektarbete i trean att skriva och publicera en skoltidning en gång i månaden och jag är så glad att ha schemalagd tid för något som jag tycker är så roligt och antagligen skulle ägnat mig åt ändå. Nästa nummer kommer ut i slutet av september och har tema kärlek, vi kommer lägga upp det på facebook-sidan men jag skulle kunna länka det här också om någon är sugen på att läsa. Kommer vara så stolt att jag spricker antagligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0