WELL I CARE

 
Antalet gånger jag tänker DET HÄR ÄR MITT LIV < Antalet gånger jag glömmer det
 
HUR SVÅRT KAN DET VARA. Var gick det fel från början ens??
Antalet timmar jag står i underkläder framför spegeln!!! Den ni!!
Och antalet gånger jag använder pronomenet jag!! Det är jobbigt för alla inblandade, börjar ett nytt liv imorgon. Är trött på allt på att låsa in mig och på att vara utlämnande på att studsa och slääpa mig upp till fyran för instängda oventilerade klassrum. Håll käften världen snälla håll käften. Håll käften Klara snälla håll käften!!

  Hur ung kan en vara som yngst för att skaffa barn och det fortfarande är acceptabelt. Ska börja räkna ner dagarna behöver ett jävla barn eller DEN HÄR KATTEN
SKULLE JAG VARA SÅ LYCKLIG. Skulle hellre sova bredvid den än bredvid alla killar i världe. Och så är du där igen, ditt liv kan inte byggas upp bara kring en annan varels trots att du skulle ha katten att sova bredvid så är du själv en är alltid själv. Spärra in mig någonstans (i ditt hjärta ksk?? ;-))) 
 
 
JAG FÖLL DIT SJÄLV - EN SJÄLVBIOGRAFI
Klara Hjorth talar ut om hur hon hade kunnat rädda sig men föll dit hur hon föll ÅT FEL HÅLL. Jag verkar full full av sorg ksk :-) Önskar kanske att jag var full, lite förgiftad ur balans fast gud jag är aldrig så i balans som när jag är lagom förgiftad. Det skulle min självbiografi handla om (och den skulle vara skriven i konjunktiv)
 
:-/
 
 
 
PS. Har fått biljetter till Beyoncé, golden circle till och med. Gick upp halv fyra i måndags med Moa och Elina, köade mellan halv fem och halv tio tills vi fick papperslapparna i handen efter timmar av snus, raggsockor, quizkampen och vin i petflaska. Ett bra äventyr
 
 
- Boy, maybe if you cared enough
I wouldn't have to care so much -
 
 
- BOY, MAYBE IF YOU CARED ENOUGH
I WOULDN'T HAVE TO CARE SO MUCH -
 

Kommentarer
Postat av: klara h

kuuul det är som en enda lång tweet! kuuul som greta skulle säga, roooli

2013-02-14 @ 02:28:09
URL: http://selfavlidation.blogg.se
Postat av: Flyrro

BABY LUTA DIG MOT MIG JAG KAN VARA DIN GOSEKATT

2013-02-15 @ 14:15:44
URL: http://elflyrino.blogspot.com
Postat av: julia

klara jag har också golden circle fan vad fett!!!! när ska vi ses? det vore najs att hänga och prata lite

2013-02-15 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0