om håkan i göteborg

 
Tog tåget i lördags morse klockan sju för ett dygn utan boende i Göteborg med sex kompisar, vi skulle se Håkan och bil fulla var planen och det var så jävla roligt jag vill verkligen visa er. Kom fram mitt på dagen, satte oss vid kanalen och åt och drack öl och blev asfulla vid tretiden, hängde med ett gäng som skulle på Summerburst, moonade åt Paddan, spelade ölspel dansade tills hits och sånt. Här är nästan hela gänget på bilden, Ahmet Hamilton Anton Bill Elis jag Henrietta och så tog Elina bilden


Tog tydligen inte en enda vettig bild på Håkan, aja. Vi var kalasfulla, konserten var fantastisk och höll på aslänge, jag bölade till Nu kan du få mig så lätt och massa andra låtar och vi kramades och pussades och gömde öl i byxorna


Sen fotade jag tydligen inte på ett tag men vi tappade bort Elis, hittade honom igen, gick till Jazzhuset, köpte trefemmor, spelade ölspel i en trappa och grät åt brandslangen och Kicken. Vi hade ingenstans att sova och klockan tre åkte vi till ett rave på en strand, där är bilden ifrån


Det var magiskt, förstod inte hur vi hamnat där, solen gick upp, allas mobiler dog och vi fortsatte spela kort och dricka öl med Mini Baronen Barén och några dansade och vi kissade i gräset och jag tänkte här kan jag stanna hela sommaren minst eller i alla fall komma hit varje helg
 

Fast vi var lite trötta och slitna



Vid åtta eller när det var var det dags för bad i vidrigt vatten


Resans hashtag var #krökentyret , såg till att måla det på en vägg också 

Såg ut som att vi hade hamnat i typ Brooklyn eller Berlin :P Skoja aldrig varit på nåt av de ställena men det var coolt iaf

Sov på centralstationen innan tåget gick vid elva & sa hejdå till gbg för nu. Krökentyret fortsätter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0