he builds it up just to burn it back down

Det senaste inlägget skrev jag i söndags och så känner jag i mina bästa stjärnstunder men sen så ligger jag ändå här i min gotlandssäng och känner mest; ta mig på äventyr lägg mig i en torktumlare fyll mig med öl och sätt mig på en studsmatta fyll min chatt med versaler sätt på Like a prayer och När vi två blir en tills högtalarna späcks och behöver lagas med tejp hångla upp mig mot en sovrumsvägg med neonlampor ha springtävling med mig längs en motorväg jag behöver bara känna att jag lever!!! Jag gör mig själv så besviken! 
De enda nöjena här på ön är böcker och snus och promenader och musik och sms. Fast... när jag skrev det så såg det ju ganska trevligt ut??Kanske ska sluta klaga bara. Skyller på kontaktlösheten den gör mig knäpp.
 
MVH er hängivna ångestknut 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0