these eyes


Tog bilden från min vän Ultrahultgren på instagram, solnedgången från montelius i eftermiddags! 

 

Hej vet ni, igår promenerade jag i mina nya blåa skor och bestämde; nu är det slut på självföraktet för det är inte kul längre, det är inte kul eller coolt eller konstruktivt det är hämmande narcissistiskt och tärande. Jag ska klappa mig själv på axeln säga bra gjort Klara, inte ligga paralyserad på soffan hela helgeftermiddagar önska mig vacker höga ögonglober tindrande kinder bristande läppar ljusa ögonlock för det leder ingen vart. Möjligtvis lite glåmiga mobilanteckningar.

 

Jag ska; (som Moa säger att det är där jag måste börja) förstå hur jag ska lyssna på min kropp och bli helt frisk från mina långsinta ätstörningar, jag vill inte vara en del av det längre jag vill bjuda på middagar steka pannkakor halsa öl och titta på stjärnorna oftare (det här är inte en tonårsblogg för inte). Jag vill inte skrika så mycket, så trött på all obefogad plats jag tar när jag är full, så trött på min egen röst mina egna sms hur jag gör mina egna problem och förälskelser till allmäna angelägenheter. Blinkande smiliesar fula förkortningar ge mig en paus!! Vill ta in saker, inte ge ifrån mig hetsiga sms ingen panik, nya lugna Klara är här. Ska bara ge kärlek och ärlighet!! Ojoj stora ord men på riktigt! (Paradoxen i att jag skriver att jag inte vill ge ifrån mig något, vem tror jag att jag eee hahaha). Träningsläger i ödmjukhet kanske. 

 

Det kanske är en början, Allan Edwall Simon and Garfunkel och Jeffersson Airplane. För så mycket är fint ändå fast så mycket är så fult, liksom att det i en så på många sätt ful värld finns så fina vänner!! Blir hänförd av all välvilja ååååh burriburriburri!!!! Jag vill lyssna på dem när Helena och Sonja säger var ärlig bara och jäkta inte, jaga inte och jag vill lyssna på dem och titta i ögonen klappa på fingrarna stryka håret bakom örat. 

 

Jag är rädd för våren, mars 2009 sitter fortfarande kvar i dammgruset och strokes-låtarna (on the other side!!!) solnedgångarna och hjälp gud när körsbärsträden börjar blomma får en fly då?? Sen tänker jag nej, nya lugna Klara nu! Jag kan göra mig en egen vår nu, jag klarade en egen vinter jag kommer klara en egen vår och jag ser fram emot det!!

 

PS. Så här mår jag i form av en spellista; mår fan ganska bra
PS2. Hjälp vad ni är fina 


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-03-04 @ 19:48:17
Postat av: Helena

Hjärtat! Kloka starka fina hjärta!

2013-03-04 @ 19:59:12
Postat av: emma som tror på KÄRLEK

du äger

2013-03-04 @ 20:11:28
URL: http://usedtowriedinodiscohere.kuk.se
Postat av: sara

åh <3<3<3<3 puss på dig

2013-03-04 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0