they want to watch, to watch each other sleep sleep sleep

jag vägrar träffa fler olyckliga vuxna nu, jag vägrar läsa fler olyckliga vuxnas serier och lyssna på olyckliga vuxnas podcasts för jag försöker ju fortfarande bortförklara allt med tonåren och ungdomen ("jag kommer växa ifrån det") och när jag hör att vuxna människor har samma sorg och dödsångest som blir jag helt paralyserad. det borde vara förbjudet, ska det vara så här hela livet jag vill inte veta i så fall vill jag leva ett tag till i tron att livet "framför" livet "som vuxen" att det är rosaskimrande tryggt även om det är falskt, för jag orkar inte veta att det alltid kommer kunna kännas likadant som det för det gör nu. (förlåt ingen orkar)
jag vill bara titta på margot wallström och gudrun schyman och inte säga någonting

Kommentarer
Postat av: mos

men jag har inte glömt
hur det är att älska
och jag älskar dig
ja jag älskar dig
så högt så du hör

2013-03-18 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0