om valparaíso 2

Nu har jag plågat sociala medier tillräckligt men måste berätta för idag ringde Sara mig och frågade sammanbitet hur jag mådde jag sa bra jag pluggar och frågade hur hon mådde och hon sa eh jo Klara jag har kommit in på utbildningen i Chile. Haha jag fattade ingenting vi skulle ju få reda på det här om fem veckor men jag släpper det jag har i händerna och springer för att börjar rota i breven. River upp ett brunt kuvert först med hjärtat uppe i fucking svalget men det var från ung vänster och Sara är tyst i luren och jag har slutat andas och så hittar jag ett till brev adresserat till mig som jag fumlar upp haha vilken vidrig minut när jag visste att hon skulle dit men inte om jag kommit in och så står det i versaler på pappret jag drar fram; 

VÄLKOMMEN

   Hahaha så jag och Sara ska åka till Chile i augusti, jag är så jävla glad och har knappt fattat det mest gråtit och skrattat i telefon och druckit öl på värdshuset med mamma och pappa och Hanna. Ärligt, herre jävla gud


Kommentarer
Postat av: alice

grattis!!!!!!!!!!!!!! vad glad jag blir för din skull. och jag känner dig inte ens! men all lycka önskar jag dig. du skriver fantastiskt bra!

2013-05-16 @ 23:57:13
URL: http://alicetollbring.blogspot.se/
Postat av: k.

ni är bäst ju!!! BRA JOBBAT TILL ER BÅDA

2013-05-17 @ 08:12:52
Postat av: vanja

<3<3<3<3<3<3<3 grät lite ojoj

2013-05-17 @ 11:28:28
URL: http://punktpunkt.wordpress.com
Postat av: Anonym

OMG grattis!!! Hur gick ansökan till? Vad är det för krav och hur lång är utbildningen?

2013-05-18 @ 15:42:08
Postat av: Agnes

Bra gjort Klara!!

2013-05-19 @ 22:22:06
URL: http://astrologen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0