how do you wake someone up from INSIDE A DREAM

 
har vi kommit överrens om att det här var det bästa sättet att värma oss på?? verkligen? verkligen! okej... det bästa sättet att prata på okej? vi sa det okej? aja ---
 
---- 
-
-
 
 det kommer i en KNÄPP och jag vet hur det kommer gå jag kommer öösa ur mig allt jag har med min trasiga hand under några veckor månader ösa ösa ur mig öppna allt visa allt aldrig vara still "för inget lever där det inte finns rörelse" vända mig fram och tillbaka mellan dricka och munnar kolla i aaallas ögon sånt där för man kommer till en punkt som är okej jag är 50% pappa och jag kan inte förlåta honom för det but IM  NOT  YOU  jag behöver inte JAG BEHÖVER INTE och det är så, inga torra tårar jag är full gas i varje fas istället för att bränna en bil mina skor ska bränna en MIL hahahah 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0