hej jag e hemma nu

 
om jag åker till dig skulle vi sova där men jag vill inte och jag är ganska svettig och det luktar ganska äckligt här öl och klibbigt. ni ser så glada ut och har på er skor med höga sulor och hårda spännen och jag har på mig något bylsigt som jag sveper kring mig man kan ha händerna i fickorna på ett bra sätt. jag kollar på er och ni gungar i takt och är glada skriker woho efter sången det gör mig glad och lite irriterad fast jag vet att jag inte borde. ni har halva håret uppsatta i knutar på huvudet men mitt hår så dumt mamma säger att hon kan boka klipptid åt mig för min lugg är sned, jag vet inte varför jag inte tackar ja gillar att förstöra för mig. jag har ingen snygg frisyr med snedvikt lugg och det provocerar mig att jag inte kan ha en sån. ni dansar fortfarande, mina hälar gör ont nu och allt blivit klibbig så jag åker hem, försöker gå så lite på hälarna som möjligt från tunnelbanan det går ganska bra. äpplena på gräsmattan är blöta och kalla och lite gamla nu men jag äter ett mest för att, tänker på mitt blodsocker kanske men vet att det är lur. jag e golden golden och rätt så trött, min taktik när jag somnar är låg tyngdpunkt och så mycket kropp som möjligt mot madrassen magen kinden armen allt ska vara platt och dras neråt. eller somna heligt på rygg med snus och hörlurarna intryckta i hjärnan det gjorde jag i chile om jag inte lyssnade på hundarna utanför som välte soptunnor och ylade eller om jag inte pratade med sara om vitsippor och kyrkor. väggarna e långt borta när jag somnar och fönstret känns större än på dagarna men hyllan ovanför mitt huvud får mig att känna mig instängd. alltid är det något. 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

vitsippor and you i varsin säng, hundarna utanför. PUSS ÄLSKAR DIG

2014-09-16 @ 23:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0